המינוי, הסולחה והג'וב • מה עומד מאחורי מינוי אברהם בצלאל?

סגן ראש העיר צביקה כהן צפוי להחליט על חלוקת הוועדות העירוניות, ובראשן החברות בוועדת התכנון והבניה היוקרתית, אשר ככל הנראה תועבר לאחד מחברי המועצה הוותיקים
איתי גדסי 3 Comment on המינוי, הסולחה והג'וב • מה עומד מאחורי מינוי אברהם בצלאל?

לאחר הסכמת צביקה כהן וחיים ביטון, אברהם בצלאל ימונה לחבר מועצת עיריית ירושלים • בקרוב, בצלאל ימונה לתפקיד בכיר בש"ס במקביל לתפקידו בעירייה • מסתמן כי החבר המועצה הנוסף שימונה הוא ישראל אוזן

חבר מועצת ירושלים, אברהם בצלאל צילום: יעקב כהן
סגן ראש העיר צביקה כהן צפוי להחליט על חלוקת הוועדות העירוניות, ובראשן החברות בוועדת התכנון והבניה היוקרתית, אשר ככל הנראה תועבר לאחד מחברי המועצה הוותיקים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אברהם בצלאל, שהיה מנהל לשכתו של סגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן, ימונה בקרוב לחבר מועצת העיר ירושלים. בצלאל ייכנס לתפקידו במקומו של חבר המועצה שפרש מיכאל מלכיאלי זאת לאחר שהאחרון מונה לחבר כנסת לאחר התפטרות השר דרעי.

ל"קול חי" נודע כי ההחלטה התקבלה לאחר שיו"ר ש"ס אריה דרעי התייעץ בשבוע שעבר עם סגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן ועם מנכ"ל ש"ס חיים ביטון, אודות התאמתו של אברהם בצלאל לתפקיד, והשניים הביעו תמיכה במינוי.

גורם בכיר בש"ס אמר ל"קול חי" כי יש בכך הבעת אמון מוחלטת של השר דרעי באברהם בצלאל, זאת למרות שבתחילה מינויו נשקל בשל החשש שמערכת היחסים שהייתה בינו לבין סגר"ע ירושלים צביקה כהן תעיב על העבודה המשותפת. רק לאחר שדרעי הבין מצביקה כהן כי אין מניעה כי הוא תומך במינוי, המהלך יצא לפועל.

השר דרעי החליט כי בנוסף למינויו לחבר מועצה בעיריית ירושלים, יקבל בצלאל תפקיד בכיר בש"ס, שם יקבל שכר הולם ויוכל להתפנות ולהקדיש את עצמו לטובת פעילות התנועה בירושלים ובכלל.

נציין כי בשל העובדה שכל חברי רשימת ש"ס בעיריית ירושלים פרשו כל אחד מסיבותיו, מי שממנה את חבר המועצה הם בא כח הסיעה (חיים ביטון), ושר הפנים שאמור לחתום על הבקשה.

בהמשך השבוע יוחלט על זהות חבר המועצה הנוסף שיצטרף לסיעה הירושלמית, כשעל פי המסתמן דרעי ימשיך במשימת הריענון והכנסת הכוחות הצעירים לשטח, וימנה את ישראל אוזן לתפקיד.

כמו כן סגן ראש העיר צביקה כהן צפוי להחליט על חלוקת הוועדות העירוניות, ובראשן החברות בוועדת התכנון והבניה היוקרתית, אשר ככל הנראה תועבר לאחד מחברי המועצה הוותיקים.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    הזוי! מוכר מהגמ"ח של הרב קופרמן